20 de exemple de publicitatea partizană

Suntem înconjurați de publicitate agresivă pe internet, pe străzi, la televizor și în reviste. Numărul excesiv de panouri publicitare, bannere, diverse afișe și videoclipuri face ca activitatea agențiilor de creație să fie nu numai captivantă, ci și foarte dificilă, deoarece nu este atât de ușor să vină cu o bicicletă încă o dată. Publicitatea partizană este o modalitate excelentă de a ieși în evidență de mulțime - imagini suprarealiste ciudate întâlnite în calea trecătorilor obișnuiți nu trec aproape neobservate.

  1. 1

    Superette

    Mesajul de marketing obișnuit, însă, nu a putut trece neobservat. Bătut pe plăcuțe speciale situate în centrul orașului, la stațiile de autobuz și bănci, acest anunț a fost tipărit pe șolduri ale trecătorilor.

  2. 2

    Spider-man 2

    Regizorii creativi obțin în continuare efectul dorit - orice persoană care atrage atenția asupra unui urinar neordinar, indiferent dacă își dorește sau nu, dar se gândește la Spider-Man..

  3. 3

    Folgers Coffee

    Această campanie impresionantă a fost dezvoltată de agenția internațională de publicitate Saatchi & Saatchi pentru cel mai mare producător de Folgers Coffee, unul dintre cele mai iconice mărci americane. Imaginea unei căni umplute cu cafea au fost așezate pe copertele gaurilor de canalizare. Astfel, când aburul s-a ridicat din canalizare, părea că provine din cafea proaspăt preparată.
    Adevărat e că mirosul sigur nu era de cafea :)

  4. 4

    Mr. Proper

    Marea idee a agenției de publicitate Gray Worldwide i-a permis Magicianului Genie, care a câștigat încrederea multor gospodine și a milioane de oameni din mai mult de 18 țări, să dovedească puterea superputerilor sale nu numai în apartamentele consumatorilor, ci și dincolo de granițele lor.

  5. 5

    National Geographic

    Reclama de televiziune National Geographic despre animale de pradă, a jucat în favoarea canalului de televiziune. Compania de transport, în a cărui autobuz a fost plasată reclama, a pierdut totuși câțiva pasageri care nu doreau să fie înghițiți de un rechin.

  6. 6

    Day after tomorrow

    Pentru Cinematograful Adlabs din Mumbai, a fost creată o campanie publicitară pentru catastrofa încălzirii globale, „The After After Tomorrow”, realizată de agenția de creație indiană Contract. Dezvoltatorii campaniei, încercând să repete complotul filmului în sine și să creeze cea mai dramatică dispoziție în rândul publicului, au așezat un panou cu un afiș de film în mare, în apropierea orașului. Astfel, efectul scontat a fost obținut.

  7. 7

    Smart (încape oriunde)

    Agenția de creație elvețiană Jung von Matt a înfășurat un panou minuscul Smart între panourile obișnuite ale reclamantului, capricios și nu prea adaptat pentru viața aglomerată a orașului Mercedes-Benz și Jaguar, indicând astfel consumatorii (cei care au observat acest panou, desigur) principala caracteristică a mașinii - acolo unde pare să nu mai rămână loc, Smart se va potrivi întotdeauna.

  8. 8

    Smart Brabus

    Înainte de prezentarea celui mai rapid model de mașini Smart - Smart Brabus - agenția de publicitate BBDO Dusseldorf (Germania) a creat o reclamă neobișnuită, al cărei a fost cel mai cunoscut pod de trecere din centrul Rotterdamului. De fiecare dată când podurile erau trase, Brabus imita un salt cu viteză maximă prin prăpastia creată. Drept urmare, înainte ca modelul să apară la vânzare, compania a primit peste 2.000 de comenzi pentru o mașină nouă.

  9. 9

    Coca-Cola: New Grip Bottle

    Cel mai adesea, reclamele plasate la stațiile de autobuz sunt lăsate fără atenția necesară. Majoritatea oamenilor se grăbesc undeva, încercând să nu rateze autobuzul sau doar vorbesc cu un vecin pe care l-au întâlnit brusc. Agenția de creație franceză Marcel a propus o soluție strălucitoare la această problemă: o reclamă pentru o nouă sticlă Coca-Cola nu i-a lăsat pe parizienii plictisiți să plece fără să acorde atenție panoului publicitar.

  10. 10

    3M

    Conform versiunii oficiale, compania americană de inovație și producție diversificată 3M, fiind absolut încrezătoare în impenetrabilitatea sticlei, a plasat 3.000.000 USD în numerar între panourile de sticlă de tranzit tratate cu o acoperire rezistentă la explozie. Orice trecător care ar putea strica sticla cu picioarele ar putea lua banii.

    De fapt, din suma totală, doar 500 de dolari aflați pe suprafață erau reali, iar un paznic permanent era în apropiere pentru a se asigura că nimeni nu a încalcă regulile, folosind, de exemplu, capul sau alte părți ale corpului în lupta împotriva armurii transparente și nu au luat banii . Cu toate acestea, rezistența sticlei care a rezistat loviturile este impresionantă.

  11. 11

    Gold’s gym

    Gold’s Gym este cea mai mare rețea din centre de fitness din lume și este inclusă în lista celor 50 de mărci legendare de sport americane. De-a lungul celor 48 de ani de existență, Gold's Gym și-a ajutat clienții nu numai să se mențină în formă, dar și să-și creeze încrederea în ei înșiși și să aibă succes.

    Acest elevator de culturist neobișnuit, creat de Quadrant Communication ltd., Îndeplinește trei funcții importante simultan: în primul rând, deschide ușile liftului; în al doilea rând, îmbunătățește starea de spirit; în al treilea rând, se stabilește pentru un antrenament productiv.

  12. 12

    The Sopranos

    Clanul Sopranos este un cunoscut serial de televiziune dramatic american difuzat de canalul HBO (Home Box Office), care povestește despre o familie fictivă de mafii din nordul New Jersey. Doar apărând în televiziune, serialul a provocat o reacție violentă a criticilor cauzată de abordarea sa fundamentală pentru descrierea vieții mafiei, efectele violenței împotriva oamenilor și granițele a ceea ce era considerat anterior.

    Nu se discută despre creativitatea acestei campanii publicitare lansată de HBO în special înainte de începerea noului sezon al seriei. Chiar dacă aceasta este o reclamă foarte agresivă, exemple și versiuni vin în minte de la sine: poate că bietul șofer de taxi, care a greșit, a fost victima cuiva din clanul Soprano sau poate că nu a fost niciodată șofer de taxi - există o mulțime de opțiuni, dar în orice caz. copiilor le este interzis să se uite!

  13. 13

    Vijay Sales

    Evident, Vijay Sales este o companie independentă specializată în construcția și zidăria friteuzelor la grătar. Ei au găsit modalitatea perfectă de a-și promova serviciile - o publicitate ieftină, inteligibilă și memorabilă își va găsi cu siguranță clienții.

  14. 14

    Amnesty International

    Amnesty International este o organizație neguvernamentală internațională fondată în Marea Britanie în 1961. Asociația atrage atenția asupra încălcărilor drepturilor omului și pledează pentru respectarea standardelor internaționale.

    Această campanie, creată de agenția de publicitate germană Serviceplan, special pentru celebrarea celei de-a 60-a aniversări a Declarației Universale a Drepturilor Omului, a servit ca un apel al Amnesty International pentru a combate traficul de persoane.

    Potrivit cercetătorilor, 80% dintre victimele comerțului cu sclavi sunt femei, 50% dintre ele sunt minore, sau chiar însărcinate. O femeie aflată într-o valiză transparentă a fost recunoscută drept una dintre cele mai reușite acțiuni din ultimul deceniu.

  15. 15

    Looking for Seafood?

    Restaurantul Spar, situat pe plaja din Mumbai, a inventat o modalitate originală de a atrage cât mai mulți clienți la festivalul anual al fructelor de mare. Cochilii uriașe de molici au fost așezate de-a lungul coastei, unde în serile călduroase de vară puteți întâlni mulți locuitori ai orașului care au scăpat din agitația metropolei. Deschizând chiuveta, trecătorii au găsit în interior invitații de la Spar: „Vrei să gusti fructe de mare? Bine ați venit la Spar Festival! ”

  16. 16

    Big Pilot’s watches

    Big Pilot’s este cel mai mare ceas non-magnetic pentru piloții companiei elvețiene IWC (International Watch Company). În cadrul campaniei publicitare, au fost lansate centurile speciale de siguranță pentru transportul public cu Big Pilot’s. Profitând de această ocazie, pasagerul ar putea „încerca” ceasuri la modă și evalua modul în care ar arăta la încheietura mâinii.

  17. 17

    Axe Exit

    Semnele creative de la Axe sunt un alt exemplu excelent de publicitate. Dacă observi o mulțime de fete care te urmăresc pe călcâie, privește în jur - poate vei vedea un indiciu similar și te vei ascunde de fanii enervanți. Atenție însă: folosind deodorantul Ax, nu veți rămâne fără atenție mult timp! ;)

  18. 18

    Casino di Venezia

    Maurizio Cinti, directorul creativ al agenției italiene de publicitate Admcom, a dezvoltat o companie de marketing pentru a face publicitate Casino de Venezia, un cazinou venețian, care datează din 1638. Designerii au transformat tradiționalul carusel de bagaje din aeroportul Marco Polo într-o roată uriașă de ruletă. Pasagerii care speră să obțină lucrurile cât mai repede nu au de ales decât să spere la noroc.

  19. 19

    Mini Cooper boxes

    Ar fi tentant să găsești o mașină adevărată sub bradul de Crăciun? Desigur, este greu de imaginat, dar dacă vorbim despre Mini Cooper, atunci este destul de realist. Această idee a fost cea care a stat la baza campaniei de publicitate auto dezvoltată de agenția JWT Amsterdam. Cutii de cadouri uriașe cu imagini schematice Mini, ca și cum ar fi aruncate în coșul de gunoi și hârtia de împachetat împrăștiată, au șocat locuitorii din Amsterdam. Reacțiile lor au fost surprinse cu succes de JWT Amsterdam.

  20. 20

    Alteco Super Glue

    După cum s-a dovedit, secretul forței podurilor din Shanghai nu se află deloc în suporturi și cabluri. De fapt, totul se bazează pe super-lipici. :)

    Irealitatea aprinsă a campaniei publicitare DDB se concentrează pe principalele atribute ale produsului. Pentru a arăta calitatea și super puterile excepționale ale produsului publicizat, la joncțiunea podului cu cablu a fost construit un tub de clei Alteco de 28 de metri. Prin urmare, hiperbolizarea excesivă a crescut vânzările cu 120%, iar recunoașterea mărcii a crescut cu 96%.

Editați acest List

Puteți edita acest List și crea unul propriu

Editați acest List

V-ar plăcea și

Logare / Înregistrare