4 exemple de succes a utilizării codului QR în strategii de marketing

Salutare dragi cititori!
V-ați întrebat vreodată cum să folosiți codurile QR în strategiile dvs. de publicitate?
Dacă ați răspuns „da”, veți fi cu siguranță interesat de acest list în care voi arăta câteva exemple de utilizare a codurilor QR în strategii reale de marketing. Reamintesc că așa gen de campanii de marketing sunt organizate după un principiu simplu: utilizatorul scanează codul QR cu smartphone-ul și merge la pagina de destinație pentru a finaliza acțiunea propusă.
O pagină de destinație, puteți crea în câteva minute cu ajutorul eBook-ului PDF "Ghid Landing Page" - https://kursvt.com/

  1. 1

    Chili’s

    O rețea americană de restaurante Chili’s, în a celei de-a opta campanii anuale Create-A-Pepper (Fond pentru cercetarea cancerului pentru copii), a folosit pentru prima dată codul QR în practica sa caritabilă.
    Codurile au fost postate pe paginile meniurilor restaurantului și pe afișele lipite pe ferestre, anunțând începerea campaniei Create-A-Pepper. Vizitatorii scanând codul QR ajung direct pe un Landing Page, unde pot face transferul către fond.
    Organizatorii evenimentului caritabil nu numesc suma exactă a fondurilor colectate, însă afirmă că utilizarea codului QR a simplificat în mod semnificativ mecanismul de primire a contribuțiilor și, prin urmare, a permis să strângă mult mai mulți bani.

  2. 2

    HP

    În noua lor campanie publicitară care vizează creșterea mărcii de brand, marketerii renumitului gigant în domeniul tehnologiei informației Hewlett-Packard, utilizează profund codurile QR.
    În colaborare cu Editura Hearst, HP organizează un concurs pentru a permite cititorilor revistelor sale să câștige un printer din cea mai nouă linie de produse Hewlett-Packard.

    Accesul la participare la concurs se realizează în felul următor: cititorul revistei scanează codul QR și merge la pagina de destinație, unde se află formularul la concurs.

  3. 3

    Tesco

    Marketerii de la Tesco, un retailer din Marea Britanie, au arătat o abordare cu adevărat „revoluționară” în ceea ce privește utilizarea codurilor QR și a paginilor de destinație mobile în marketingul web.
    Managementul rețelei de magazine alimentare Tesco și-a stabilit o sarcină foarte ambițioasă: să devină numărul 1 pe piața sud-coreeană, dar fără a crește numărul de magazine. La întrebarea „Cum se face acest lucru?”, Marketerii Tesco au dat un răspuns ingenios și simplu: „Folosind coduri QR și Landing Page!” :)

    La stațiile de metrou au fost amplasate standuri cu produse Tesco, fiecare produs având propriul cod QR care redirecționa către pagina de destinație a acestui produs. Acum, în timp ce așteaptă trenul, pasagerul metroului poate alege și plăti orice produs.

  4. 4

    Saks Fifth Avenue

    În perioada sărbătorilor de Crăciun un magazin din New York, Saks Fifth Avenue, au folosit pentru prima dată la vânzarea sezonieră coduri QR. Afișele cu codul QR au fost amplasate în vitrinele luxoase Saks Fifth Avenue. Vizitatorul, scanănd codul ajungeau pe o pagină specială cu două opțiuni de segmentare: putea viziona emisiunea de vacanță din New York pe ecranul telefonului sau poate face o cumpărătură prin intermediul smartphone-ului său. Vizitatorul, care alege a doua opțiune, merge pe pagina pe care putea să comande mărfuri cu prețuri reduse „de vacanță”.

    Deci exemplele pe care le-am descris arată un potențial gigantic, însă nu complet dezvăluit pentru utilizarea unui cod QR în strategiile de marketing. Asemenea, există și sfere foarte neobișnuite pentru folosirea codului QR, ca exemplu în Austria intenționează să plaseze coduri QR pe morminte, pentru a putea afla informații despre oamenii îngropați, iar în Japonia a fost deja implementat.

Editați acest List

Puteți edita acest List și crea unul propriu

Editați acest List

V-ar plăcea și

Logare / Înregistrare