55 de idei virale de conținut social media
Toți marketerii sunt conștienți de avantajele promovării proiectelor pe rețelele sociale. Însă, de multe ori, experții nu știu ce conținut trebuie publicat pe Facebook. În acest list, veți găsi 55 de idei pentru a ajuta la susținerea campaniilor SMM. Poate ai propriile idei de conținut pentru rețelele sociale? Scrie in comentarii.
-
1
Citate
Citate amuzante și inspirate de la oameni celebri au întotdeauna succes.
-
2
Continuați gândul
„Dacă aș fi milionar, atunci ...”, invită publicul să continue acest lucru sau alte gânduri.
-
3
Sondaje
Odnoklassniki, Facebook vă permit să creați un sondaj într-un minut.
-
4
Foto în formatul „în spatele scenei“.
Postați fotografii cu angajații la serviciu, clienți mulțumiți. Fotografii potrivite de la petreceri corporative și evenimente din industrie.
-
5
Statistica
Grafice și diagrame cu date relevante la domeniul dvs. de activitate sunt întotdeauna solicitate.
-
6
Publicații repetate (cele de succes)
Link-uri către articole populare nu vor strica niciodată.
-
7
Întrebări
Puneți audienței întrebări simple legate de afacerea dvs.
-
8
infografice
Puteți anunța informațiile altcuiva sau le puteți crea.
-
9
Fotografii ale produsului
Aceste fotografii pot fi partajate pe Pinterest sau Instagram.
-
10
Fotografii, provocând emoții pozitive
Nu încercați să le conectați cu afacerea dvs. Abonatii vor aprecia cu siguranță fotografia apusului sau a unui copil zâmbitor.
-
11
Feedback
Cereți abonaților să partajeze o părere despre produsul dvs.
-
12
Fotografia produsului dvs.
Postează o fotografie cu produsul tău în timpul asamblării sau producției.
-
13
Partajează un link către o resursă utilă
Poate fi un blog de industrie, un serviciu nou sau un ghid scris de colegii tăi.
-
14
Sfaturi utile
Publicați sfaturi utile legate de afacerea dvs.
-
15
Rugați utilizatorii să scrie o recenzie a produsului
-
16
Recomandă un instrument gratuit utilizatorilor.
De exemplu, împărtășește-le informații despre programul cu care creezi animație gif.
-
17
Recomandați o carte utilă utilizatorilor
legat de domeniul dvs. de activitate. Dacă este disponibil gratuit, lăsați un link.
-
18
Descrie ziua de lucru a angajatului companiei tale
Poate fi un raport foto cu o mică descriere.
-
19
Recomandă-ți produsele preferate.
Dacă vindeți biciclete, trebuie să fiți un ciclist avid. Partajați preferințele personale cu publicul.
-
20
Distribuie periodic trucuri utile cu utilizatorii
Alcătuiește o listă și publică-le în următorul format: „Truc nr. 9”.
-
21
Recomandă abonaților partenerii tăi.
De exemplu, dacă sunteți mulțumit de furnizorul dvs. de servicii Internet, de furnizorul de echipamente informatice sau de agenția de curățenie, nu cruțați complimentele.
-
22
Comentați evenimente de top
Evitați subiectele politice. Cupa Mondială FIFA este un exemplu excelent.
-
23
Recomandă un expert.
Recomanda abonaților pagini de experți din industrie. Spuneți că voi înșivă primiți o mulțime de informații utile.
-
24
Împărtășește-ți amintirile
Postați fotografii cu sigla veche, primele produse sau biroul în garaj.
-
25
Alte retele de socializare
Postează pe Facebook un link către profilul tău pe Pinterest sau o altă rețea de socializare.
-
26
Postează ceva amuzant.
Bate faimosul mem
-
27
Postează un videoclip
Este mai bine dacă este o instrucțiune video utilă.
-
28
Faceți un concurs foto.
Subiectul fotografiei ar trebui să fie legat de afacerea dvs.
-
29
Distribuie o fotografie amuzantă
Cere abonaților să vină cu o semnătură.
-
30
Găsiți un video YouTube, care va fi interesant pentru publicul dvs.
Acesta poate fi un videoclip amuzant înregistrat pe camera telefonului sau conținut video profesional creat de colegii tăi.
-
31
Urmăriți sărbătorile
Crăciun fericit pe 24 decembrie, și nu uitați și de cei pe 7 ianuarie, locuitorilor americani vor fi recunoscători dacă îi reamintiți pe 4 iulie.
-
32
E-book
Invitați abonații să descarce cartea electronică.
-
33
Invitați abonații să vă pună întrebări
legate de produs sau afacere.
-
34
Joaca avocat al diavolului
Exprimați un punct de vedere controversat. Doar atent sa nu obtii multi dusmani
-
35
Postează fotografii cu angajații tăi.
Clienții ar trebui să știe că au de-a face cu oameni vii, și nu cu „Managerul de vânzări nr. 2”.
-
36
Publicați postarea în formatul „Adevărat sau fals“.
Invitați abonații să confirme sau să respingă mitul.
-
37
Alegeți abonatul lunii.
Desemnați cel mai activ abonat al mărcii dvs. Recompensează pe cel norocos.
-
38
Oferiți utilizatorilor o reducere
Limitați durata ofertei.
-
39
Felicită abonații cu sarbatorile puțin cunoscute
De exemplu, 25 iulie marchează ziua administratorului de sistem.
-
40
Povestiți-le despre premiile primite.
Evidențiați-vă profesionalismul, dar nu vă lăudați.
-
41
Distribuie un link către o promoție profitabilă
Sau cuponul pe care îl oferă colegii tăi.
-
42
Deveniți expert în orice problemă
Ca exemplu: „Echipa națională a Germaniei nu a câștigat Cupa Mondială, deoarece nul au pe Messi sau Neimar“
-
43
Pregătiți o serie de micro-postări pe un subiect.
Postează-le mai multe zile la rând.
-
44
Publică săptămânal link-uri către cele mai interesante articole
legat de domeniul dvs. de activitate.
-
45
Cereți angajaților să împărtășească cel mai amuzant caz din practică.
Postează povestea pe pagină.
-
46
Faceți un seminar gratuit cu Hangouts Google+.
Postează videoclipul pe rețelele de socializare.
-
47
Pune o întrebare unui expert din industrie
Și publică răspunsul pe rețelele de socializare.
-
48
Oferă cadouri primilor cinci utilizatori
celor va scrie un comentariu la postare.
-
49
Zădărâți abonații.
Arătați o fotografie cu Bill Gates dansând și promiteți să publicați video săptămâna viitoare.
-
50
Răspundeți la întrebările care vă sunt adesea puse.
Utilizatorii sunt prea leneși să caute secțiunea de întrebări frecvente de pe site.
-
51
Solicitați ajutor abonaților
Cereți abonaților să sugereze subiecte pentru postările dvs.
-
52
Pagini utile pe rețelele de socializare
Poate fi un grup util pe Facebook sau Youtube.
-
53
Anecdotă
Povestește o glumă sau un incident amuzant din viața ta.
-
54
Screenshot din dialog
Publicați o captură de ecran a dialogului în chat sau prin poștă. Comentați dialogul.
-
55
Reclama-ți afacerea.
Totusi pentru asta si ați creat grupul sau pagina
Poate aveți propriile idei de conținut pentru rețelele sociale? Distribuie în comentarii..