6 greșeli pe care le fac chiar și SMM-specialiștii
Ați elaborat cu atenție strategia de promovare pe YouTube, dar sunteți încă nemulțumit de rezultate? Iată 6 greșeli, citiți-le pe toate pentru a vă îmbunătăți canalul!
-
1
Ignorați detaliile
Ca și în orice altă rețea socială sau blog, conținutul trebuie optimizat. Iată doar o mică parte din ceea ce puteți utiliza pentru ca videoclipul să aibă mai mult succes:
- Hashtaguri
- Titlu intrigant sau clickbait
- Coperta video
- Descrierea sub video
- Link-uri sub video
- Coduri orare din descriere pentru a evidenția cel mai interesant
- Anotații
și multe altele -
2
Goană după viralitate
Conținutul viral este o prioritate la crearea unui videoclip. Desigur, acest lucru este adevărat, dar nu orice videoclip are șansa de a deveni viral.
Nu trebuie să depui eforturi pentru a deveni o tendință și de a crea un filmulețe numai în urma unui HYIP. Ar fi mai bine să oferiți publicului un conținut mai util și mai relevant. Abonații vor aprecia cu siguranță dacă feedul lor conține ceva interesant și util, și nu doar discuții despre subiecte HYIP. -
3
Nu acordați atenție calității
Unii bloggeri și companii încearcă să nu ia calitate, ci cantitate. Această abordare poate afecta negativ succesul întregului canal.
Abonații vor prefera cu siguranță conținut de calitate superioară - cu sunet bine înregistrat, video de înaltă calitate și text bogat. Prin urmare, ar trebui să cheltuiți mai mult pentru crearea unui videoclip de înaltă calitate - acest lucru vă va ajuta să vă evidențiați de concurență. -
4
Nu luptați pentru atenția publicului
Dacă un utilizator îți deschide videoclipul, asta nu înseamnă că el este în mâinile tale. Utilizatori sunt gata să treacă de la conținutul dvs. la conținutul concurenților în orice secundă.
Prin urmare, este deosebit de important să interesați și să intrigați utilizatorul în primele secunde ale videoclipului. Acest lucru va ajuta la păstrarea atenției.
De asemenea, va ajuta anotarea la sfârșitul videoclipului către alte videoclipuri din canal. -
5
Promovare fără plan și calcul
Una dintre cele mai grave greșeli este să acționați intuitiv atunci când dezvoltați un canal. YouTube are un instrument foarte puternic pentru colectarea statisticilor - folosiți-le.
Studiați-vă publicul, comportamentul, care videoclipuri au fost cele mai bune și de ce. Monitorizați cu atenție bugetul alocat pentru promovare, încercați să-l optimizați pe baza experienței dvs. -
6
Așteptați vremea mării
Una dintre cele mai frecvente concepții greșite este convingerea că, după postarea videoclipului va fi imediat găsit și vizualizat de către utilizatorii YouTube. De fapt, nu este așa - orice videoclip necesită o investiție în promovare înainte de a deveni cu adevărat popular.
Există multe modalități de a promova videoclipul dvs. într-o rețea socială și de a găsi publicul dvs. Cu un start bun vă poate ajuta https://wosmm.com/