Cum să atragi abonați noi pe Instagram - 5 sfaturi și trucuri utile
Metodele gratuite de promovare a contului Instagram necesită mult timp liber, și trebuie să o gestionați acest timp cu înțelepciune. Dacă urmați aceste 5 sfaturi utile, lucrurile vor merge mai repede.
-
1
Folosiți hashtag-urile
Hashtag-urile sunt un lucru util: ajută utilizatorii să găsească publicații care îi interesează. Etichetele vor atrage publicul dvs. țintă și noii abonați către pagina dvs. Dar nu folosiți chei comune și populare - altfel postările dvs. se vor pierde în alte sute.
Reguli generale:
- inventează-ți propria etichetă - va crește recunoașterea mărcii tale;
- nu faceți etichete prea lungi: 3 cuvinte într-un hashtag - maxim;
- separați elemente în hashtag-uri cu schemele de subliniere.
- puneți etichete nu numai în textul explicativ, ci și în comentarii.
Numărul maxim de etichete pentru o fotografie sau video este de 30. -
2
Comentați fotografiile altor persoane și abonați-vă la ele
Comentați pe alții - și veți fi comentat. Nu vă fie teamă să vă lăsați mesajele sub postările utilizatorilor promovați și ai unor oameni celebri. Dacă scrii interesant și esențial, chiar îți va crește popularitatea.
De obicei, cei pe care îi urmați vă urmăresc. Abonații lor pot deveni abonații tăi, ceea ce duce la o creștere a audienței. -
3
Dați like-uri
Să dai un like e o chestiune de o secundă, iar beneficiile sunt de necontestat. Oamenii se uită adesea la profilurile celor care au dat like publicației și au legătură reciprocă. Și vă dă dau like reciproc și sunt șanse să se aboneaze. Activitatea ta este arma ta.
-
4
Folosiți geolocalizarea
Geolocalizarea este o opțiune specială în Insta, marcând locul unde a fost făcută o anumită fotografie.
Etichetele de localizare geografică sunt o altă modalitate de a ajunge la publicul țintă. Oamenii cunoscuți și potențiali cumpărători te găsesc pe ea. -
5
Faceți PR reciproc
Partajați postări publicitare cu conturi similare cu ale tale. Dacă acestea sunt profiluri de afaceri, doar să vedeți să nu fie concurenți direcți între profiluri similare. Dar conturile cu subiecte conexe nu vă vor face rău.
exemplu
Dacă promovați un magazin de îmbrăcăminte, alegeți ca partener în PR reciproc cei ce vînd pantofi, accesorii sau ceasuri. Ei își vor aduce publicul pe site-ul dvs., iar numărul abonaților va crește.